dewan rakyat

Tuesday, October 30, 2012

Berkongsi nama..

Bismillahirrahmanirrahim...

Dia.... berkongsi nama tapi berbeza pada pangkal nya..
Dia.... saudara yang paling dekat jaraknya tapi jauh jarak umurnya
Dia.... berbeza tinggi nya tapi dia lebih tua..

Dia... nampak kasar orangya tapi hati nya lembut
Dia... mudah menangis tapi aku tidak
Dia... nampak pendiam tapi menyimpan seribu kisah dalam hatinya

Dia... selalu ada untuk aku
Dia... selalu memanjakan ku
Dia... selalu membuatkan aku nampak lebih berusia darinya
Dia... selalu memberikan aku apa jua..

Aku dan dia.. selalu bergaduh
Aku dan dia.. selalu berkongsi apa saja

Dia.. terasa saat mak dan ayah memanjakan aku..
Aku.. seorang yang tak ambil peduli orang lain kata
Dia.. terasa bila mak dan ayah melebihkan aku
Aku.. seorang yang akan memberikan kelebihan ku padanya..

Walaupun salah-faham, gaduh-gaduh, cara dia melayanku ketika marah aku tahu dia sayang kan aku... sebab hanya aku adiknya seorang..

Dan aku tahu dia salah seorang saudara kandung yang paling aku sayang..

Happy birthday to my beloved sister Hani....... Umur dia rahsia... Yang pasti agak jauh beza dengan aku tapi bila sekarang nampak sebaya saja..

Untuk dia.. semoga rahmat sentiasa dilimpah ke atas nya dunia dan akhirat.. dan yang penting bawak balik abang ipar satu ei.. =P

Kek dah selamat dibuat oleh aku hari tu.. Special home made cake for her..  May Allah always bless u sis.. ^_^


Gambar masa kecik boleh.. Gambar dah besar nampak sangat beza.. =P

25 comments:

mama aryan said...

hepi besday utk kakak atil yer..x lama lg dpt abg ipar la tu..hehe

Detective Fiqa said...

happy birthday kaka iteeww :P hehehe

cik nana said...

selamat hari lahir kat kakak. semoga pjg umo murah rezeki..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Selamat Hari Lahir untuk kakak Atil. Semoga berbahagia selalu.

Chic Na said...

bestnya ada kakak. :)

happy birthday utk kakak atil. atil bagi hadiah tak kat kakak?

elyna mirsada said...

hepy bsdat utk kak atil..hehe..^__^

kiera'sakura said...

selamat hari lahir Hani.. moga tiap denyut nadi mendapat keberkatan dan dipermudahkan segala urusan Amin

Azlan Strider said...

sekali baca macam lirik lagu pun ade..hehee..anyway happy birthday..semoga dipanjang umur dan dimurahkan rezeki..hehehe

Regards,
-Strider-

kay_are said...

selamat ari jadi, selamat ari jadi selamat ari jadi akak hani, eelamat ari jadi.. moga panjang umur murah rezeki.. amin =)

Cik Nur said...

Seronokkan ada kakak..nur xde kakak dan xde adik perempuan..huhuhu..

apapun, selamat ulangtahun kelahiran buat kakak atil.. :)

CekbOlat-bOlat said...

Seronok ler ade kakak . bolat cume ade adik .

kehkeh . apepun selamat hari lahir buat akak :)

cweet pinky said...

yang pakai tudung skola tuh ker ?? memang jauh la beza ...

btw , hepi bfdy to her

inche hlovate said...

hepy buzday kakak..ehh buzday sya thun depn nak kek juga ye

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

wah bestnye dapat kek yang buat sendiri...
hehe.. ^^

Wak Gelas™ said...

wak pon nk ucap hepi besday kat hani tu jugakkk.. ehhhee

Kesuma Angsana said...

happy belated birthday ye!

Jna marcello said...

hpy burfdayy HANI~!!!
may god bless you!!
:D

hainom OKje said...

Hepy bezday untuk kakak Atil......Mesti bestkan ada kakak yg masih solo Atil!

shar90 said...

cayangnye dia adik bradik... xlame dpt letew abg ipar... hee xD

Ain Norainsyah said...

Happy bday utk sister hani tuu..:)

reenapple said...

nak happy birthday la jugak.. =D

Domu-kon said...

dah terlmbat ler..happy belated for ur sis atil..hehehe..

cantik kakak atil.. hehehe.. yang kecik tu atil ke..?

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hepy besday utk kakak atil yer :)

Liselle MonCherie said...

Mwehehe sorry for the late wishes,But Happy Belated Birthday!! :3
May Allah bless her,and brings longetivity and prosper :D <3

Cik Aini said...

hepi belated to her..
wish her all the best..

erkk..apasal x letak gambo skrg..letak la..letak la..nk nengokk nih.hahaha