dewan rakyat

Wednesday, August 29, 2012

Sana-sini

Bismillahirrahmanirrahim..

Setelah beberapa hari tak mengupdatekan diri mahupun BW sana-sini akhirnya aku kembali.. Tora datang lagi!! Cerita raya tak payah la kan.. Walaupun hajat dihati mahu beraya keluar dari daerah ini tidak tercapai nampaknya.. Adik-beradik dah balik ke sarang masing-masing walaupun dua beradik tuh sarang yang sama jer tapi kenderaan berlainan mahpun tempat mencari rezeki.. Yang pasti duit raya masih ada untukku.. Itulah untung jadi adik.. Wakaka..

Berita yang aku terima sepanjang raya ialah sana-sini kawan perempuan ku yang sebaya sudah mengikat tali pertunangan.. Waduh-waduh dah jadi tunangan korang semuanya yea.. Tahniah lah aku ucapkan pada semua.. jangan lupa jemput aku masa kahwin sudah.. Yang pasti hujung tahun ni sah-sah aku terima satu jemputan daripada coursemate aku dulu.. Yang ini tak sebaya.. Tua dari aku.. heee~~

Berita lagi mengejutkan ialah dalam diam-diam kawan baik aku nak fly ke Mesir bulan 9.. Nak sambung degree katanya.. Patutlah senyap jer beberapa bulan ni kan sibuk nak uruskan semua.. selamat aku sempat kirimkan ole-ole untuk dia.. Dan dialah kawan yang paling kerap aku anta bungkusan aka parcel.. Sebab dia sangat suka anta barang kat aku.. Baju dah berapa helai.. Selendang lagi.. Kain baju kurung.. Dan aku?? Hanya kirimkan keropok dari Terengganu yang dimintanya.. Tapi kalau aku kemana-mana, for sure aku belikan dia apa-apa.. Orang memberi, kita balas lah balik kan.. (^.^)

Dia menjemput aku pergi kenduri doa selamat kot ari Sabtu ni.. Tapi apakan daya macam mana aku nak pergi kalau jauh yang tak berapa jauh.. Boleh je angkut mak dan ayah aku sebab parents aku pun pernah pergi rumah dia tapi ada plan lan pulak hari tu.. so, aku sebagai anak ikut jelah kan.. Kalau ada rezeki sampailah aku rumah dia kat Taiping sebelum dia berangkat.. Kalau tak, ingat daku dalam doamu lah.. Takpun kita skype jer.. Boleh kan.. Heee~~

Hilang seorang kawan aku nak calling-calling kongsi cerita.. Sob100x..

FYI, aku sibuk buat rainbow cake dan cheese cake ni.. Nak?? Keh2..

Gambar ni mata aku sangat pelik, so terpaksalah edit terus supaya hilang keburukannya.. Kononnya..

20 comments:

Cik Nur said...

uiks..Taiping kata mana...?
sampai mai singgah tempat cik nur sekali..!

Detective Fiqa said...

wahhh. hahaha. tulah kak. kawan2 dh sambung belaja.susah nak contact huhuhu :(

btw nakk :P hantar kat rumah sy cepatt hahaha

MizzTina said...

plss anta sepotong rainbow cake ke bangi pelissss

Anonymous said...

bila nak mai raya rumah akak kat windsor?:)

elyna mirsada said...

nk kek..hehe

Telor Power said...

buar ar kek cekelat dan hantar kesini slim bukan jauh pun. sila hantar ke kg balun

boleh

Chic Na said...

dengar ada kuih raya terus cik na datang. hihi..

tp rainbow cake ngn cheesecake ada lagi tak? nakkkkk... ;)

SaddLone said...

tetap nmpk mata ko pelik..hehe :P

Cik Aini said...

wah...studi smp mesir,bestnya :)

laju je ciknur bila dgr bab2 tepeng ni kan..hahaha

Hanamiko Sakura said...

ehem2.. kak Hani bila lagi?.. ehem2..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wowww... buat cheese cake??
nakkk..nakkk...

Isabel Diaz said...

wah, pergi luar negara. seronoknye

-meeSUPERGIRL- said...

sampai ke mesir tu .. pi la ikot skali nuu ...

Domu-kon said...

kita tengok gmbr awk..banyk kali..tang mana yang pelik..? tak faham..

Azlan Strider said...

hehehe..banyak gak things happen..tapi jgn risau...kawan2 u tak hilang..cuma mereka jauh dimata tapi dekat di hati..hehehe

Regards,
-Strider-

Mishter Izwän said...

hi selamat kembali. sy pun mcm awk jugak :) . . tuh gambar rye. ke. nice

kay_are said...

kawan ko tu tinggal taiping?? eh.. kg aku tu.. ish ish.. hmm.. parcel untuk aku takde? =P aku jenjalan sakan raye ari tu dari balun ke umah awam 2 ke ulu slim.. tapi tak jumpe langsung ko.. hmm

mama aryan said...

taiping biasa gak pegi,sedara mara ada gak kat situ,tp akak jarang pegi sana..

Lady Windsor said...

i like taping...penuh nostalgia...batu hampar@burmese pool, bangunan putih kompleks kerajaan, kerusi batu mengadap tasik...owhh sedihnya bila ingat taiping yang mengukir sejarah pilu dalam hati akak...

Shahril Nasir said...

kawan smbung degree kt mesir??kos ape?