dewan rakyat

Sunday, August 19, 2012

Aidilfitri..

Bismillahirrahmanirrahim..

Disebabkan macam aku berjanji jer aritu nak buat entri malam raya.. So, terlahir lah entry ni.. Dengan itu, saya Hani Asyira aka Hani Atil aka Asikrim Atil mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua umat Islam di dunia dan maafkan segala salah silap diriku ini yang mana pernah menyinggung perasaan siapa-siapa dalam mengeluarkan entry mahupun mengomen sana-sini.. Ampunkan diri ku ini yea.. =)


Raikan syawal berpada-pada.. Syawal bukan nya bulan untuk memuaskan nafsu makan mahupun segala larangan dalam bulan Ramadhan.. Moga-moga apa yang kita buat dalam bulan Ramadhan dapat diteruskan dalam bulan-bulan yang lain.. Dan ibadah kita dalam bulan Ramadhan ini diterima Allah.. Berdoalah kita bertemu lagi Ramadhan tahun depan.. Aminnnn.. (^.^)

La petite Hani Asyira..

11 comments:

elyna mirsada said...

slmt hari raya dear...

Detective Fiqa said...

selamat hari rayee kak :D

Mr.Clive said...

slamat hari rayeeee....alolorrr sape dalam gambo tu???ekekekek :P

Azlan Strider said...

Selamat Hari Raya..hehe.. :D

Regards,
-Strider-

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

SELAMAT HARI RAYA :)

littledolphin said...

hai kawan!

sorry lama tak singgah sini.blog pun dah lama saya tak update.

anyway selamat hari raya!

gambar masa kecil tu comel hee :)

Cik Nur said...

salam aidilfitri atil...

MizzTina said...

alolo comelnya..


selamat hari raya dik!!

Cendol said...

aminnn..moga bertemu lg dgn Ramadhan akn dtg.
budak tu mcm comel je tp mcm tak comel je tp mcm comel je.hahaha

Chic Na said...

selamat hari raya atil. maklumla baru nak raya. hikhik..

kay_are said...

lewat sangat dah ni tapi tak kire! aku nak ucap selamat ari raye, maaf zahir batin gak ^__^

sape budak kat bawah tu? comel gile!!