dewan rakyat

Sunday, July 29, 2012

Pilihan..

Bismillahirrahmanirrahim..

Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak semua!!!

Alhamdulillah, aku selamat pulang ke tanah air tercinta ini.. Percaya tak yang aku dah kembali ni?? Silalah percaya.. Aku tahu ada yang rindu. Lagi-lagi shirah.. Tanya-tanya bila aku nak balik walaupun aku memang tak online langsung sepanjang di tanah suci.. Phone pun aku tak bawak apatah nak online bagai kan.. So, tima kacih atas doa-doa anda semua.. Yang mintak aku doa tu sorry lah ei.. Tak sempat baca.. Aku baca komen sampai petang tu jer.. Pastu aku tutup laptop dan sorok di tempat tersembunyi..

Aku balik 26hb aritu.. selamat mendarat setelah menempuh hari yang panjang.. Penat sangat.. Tapi aku dah baca hampir semua entry korang walaupun aku tak komen.. cuma kepada sesiapa yang terlebih taip entry tu tak dapat lah aku catch up sangat eih.. sorry.. =)

Nak tahu cerita aku masa umrah?? Aku banyak mende nak cerita tapi takut tak cukup page pulak dan kena bersambung.. So, aku buat keputusan untuk.... Korang pilih lah sendiri nak aku cerita pasal apa.. Ok ke tak?? Hahaha..

Pilihannya ialah:

a) dugaan 1
b) dugaan 2
c) cerita pelik
d) suasana

Pilih jangan tak pilih.. Ini lah salah satu cara mengelakkan aku dari melalut panjang.. ahaks!!

*apa yang aku merapu ni???
** kepada dila yang nak pergi umrah and tengah survey hotel katanya for the end of ramadhan.. harga hotel makin mahal masa hujung ramadhan.. harga hotel sekarang pun satu bilik untuk satu malam dalam 1000++ riyal.. Kalau nak murah lagi jauh dari masjidilharam.. percayalah.. kalau jauh tu memang jauh lah.. yang dekat pun jauh dari mata jugak.. heeee~~ moga-moga dapat pergi jugak tau.. berusaha!!!


15 comments:

reenapple said...

wahhhh.. kau dah p tanah suci? Aku kagum.. agaknya bilalah giliran aku nk p sana.. =(

Hanamiko Sakura said...

alhamdulillah.. kak hani dah selamat pulang ke tanah air...
sebut pasal air..
nak air zam zam.. hehe gurau je..

pilihan.. nak semua !! (nampak sangat ketamakannya.. hoho)

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

wah!hani dh balik!huhu...hotel mmg mhal kan skrg..tp Alhamdulillah,dh dpt dh..xjauh dan xdkat sgt pun..tp ok la dr xde..nk g rmai lak tu..huhu..skrg tgh usaha urus tiket dr jordan ke jeddah..harap2 xde mslh lg..doakan tau!tq;) cite la,cite la..hihi..tgk live kt tv pun dh tkut sbb rmainye!huhu

Domu-kon said...

ini kali kedua cuba komen.. tadi failed..entahlah nape.. apa pun sis.. teringin jugak nak p umrah.. apa pun..semoga kamu lebih berjaya sis... dan buah tangan jangan lupa.. pilihin misz domu adlah 1,2,3,4..hehehe

shar90 said...

waa... mesti letih pon xhabis lg ni kan... hee
dah citer psal benda pelik tu cepat... ahaha xP

Cendol said...

wahhh!!kamu dah balik!!alhamdulillah selamat sampai ye.nak tau cerita semua boleh?haha
nak tau cerita pelik lah dulu..lps tu dugaan 1 n 2..then baru suasana..hehe buleehh??

Edy Fee said...

bila nak ade chance g sana.huhuhu

mama aryan said...

alhamdulillah dah selamat kembali,kakak akak baru pegi rabu lepas,ntah bila pulak masa akak ye..teruskan berdoa & berusaha..
ceritaka je semua cerita diatas,satu persatu hehe..baru la best

kay_are said...

bagus r dah selamat sampai.. tapi yang tak best nye tak dapat ko sampaikan pesanan kat member aku tu.. -__- err.. aku nak 44.. takde pilihan untuk ko.. cepat cite.. dapat 4 entri terus kan? ^__^

Cik Nur said...

Alhamdulillah...selamat smpai dah atil ni..

kira dapat juga berasa berpuasa di sana ye.. :)

seronoknya.. cik nur teringin nak baca kesemua cerita2 tu.. dan yg pelik tu terutamanya..

apapun, selamat berpuasa buat atil dan family.. :)

~Sweet Honesty~ said...

alhamdulillah...dah balik dah yea..

sweety nk dengar crite pelik la.. mesti byk crita pelik berlaku kan..cerita lahh..

Meow Aizawa said...

serita pelik tu mcm menarik je nak dengar.. hehe

KorN said...

korn nak pilih a b c d lah kalo macam nie.. sila cter kesemuanya lah baru best..

Hidayah Maznan said...

wahhhh.. kau dah p tanah suci? Aku baru tau lepas tengok gmbr ko kat fb.. anyway selamat kembali.. mesti bestkan.. agaknya bilalah giliran aku nk p sana.. =(

apakah ceritanya?

Mr.Clive said...

hi cik hani!!! lamaaa xdgr khabar...syukurla cik hani sampai balik selamat... :)