dewan rakyat

Monday, April 2, 2012

Relieved or disappointed??

Bismillahirrahmanirrahim..

Sebelum apa-apa aku nak mintak maaf sebab entry kali ni bukan macam aku selalu happy atau gedik macam selalu.. =)

Selalu bila aku buat entry yang ada kata-kata tu macam aku sedih tapi sebenarnya tak pun.. Tapi kali ni memang aku sedih.. Hee~~ (entri sedih tapi de senyum gak..hahaha)

Sorry, sebab aku memang tak pandai luahkan kesedihan aku kat orang termasuklah keluarga dan kawan-kawan.. Memang aku salu happening.. Sedih tak tunjuk sangat.. Nangis tak pernah depan-depan.. Aku memang tak tahu nak citer masalah kat orang face to face melainkan citer yang tak ada kena mengena dengan aku.. Sebab aku memang story teller.. Kadang-kadang aku call kawan aku konon nak ngadu tapi last sekali aku gelak-gelak sampai tak jadi citer.. Kalau citer jugak pun dah tak ada feel sedih.. =)

Sekarang ni pun aku menulis sambil tersenyum padahal tadi aku dah mengeluarkan air mata tak tertahan-tahan tak tahu punca.. Amik wudhuk still mengalir... Tengah solat still mengalir.. So, jangan cakaplah aku tak mengadu kat Allah ei.. Setiap masa aku mengadu pada Nya.. =)

Kadang-kadang aku mahu penjelasan.. Tapi penjelasan menyakitkan.. Ayat pernyataan yang menyedihkan hati.. Tapi aku still berlagak aku okay.. Gelak lagi dengan kawan-kawan sambil tengok tv padahal di sebalik aku ketawa ada mengalir air mata.. Hmmm...

Aku menulis bukan nak meratap... Tapi mungkin aku rasa bila aku menulis macam makin ok.. Bila aku cerita dengan orang yang aku tak kenal aku rasa aku lagi comfortable.. Heee~~~

Iye, aku buat macam selalu aku tulis.. Senyum walaupun terpaksa... Sebab senyum itu penawar penuh bermakna.. =)

*punah harapan nak update pasal holiday aku.. Aishhhh... How dare u ruin my day!!!

Merenung hari esok.. =)
Have a nice day semua!!!

24 comments:

Mr.Clive said...

bunyi mcm ade masalah mental aje ni...kehekhekhe....joking joking!haha XD

sabar eh...be strong Hani! caiyok2!kehekhe :D

ciksukaberangan said...

ni nape ni~ tamaw sedih2... moga ada hidayah yang manis sebalik semua ni ^______^

shille yusof said...

napekah??cecite..tak mo sedih sedih..be strong atil !

aku HaniAsyira said...

hahaha.. adoi.. orang masalh mental tulis blog.. xriso ke.. heee~~

time kacih.. =)

aku HaniAsyira said...

oh, yeah.. aminnnn.. biasalah bila hidup tak menentu.. =)

aku HaniAsyira said...

hahaha.. ok dah kot... kesimpulan, jgn tulis entri tgh sedih.. =)

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

mmm... sabar...

aku HaniAsyira said...

time kacih hafiz.. tade apepun.. jd mengong benta..

peRmaTa_ aGamA said...

" sesungguhnya Allah bersama orang yg sabar.."

~ sharing is caring..(^_~) ~

Domu-kon said...

meh sykpe meh...

awatnya nie? meh misz domu tampaq diorang no..hehehehe...

apa pun.. senyum itu kan awet muda.. apa pun..take it positively k.. :)

aku HaniAsyira said...

tima kacih.. ok, dah... kalau ngadu kat Allah semua beres...

aku HaniAsyira said...

hahaha.. tolong tampaq dia misz domu... tgh saba ni...

Yana Libra said...

nape ni??

aku HaniAsyira said...

kecelaruan identiti.. hohoho...

Yana Libra said...

apa yang sebabkan kecelaruan identiti ni?huhu~~

aku HaniAsyira said...

aiyok... kene citer sini ke?? masalah jiwa dan perasaan k.yana.. =)

محمد شهريل القنيطري said...

sabarr lah..lumrah khdupon...ye lh dh x knl,syok lh cita..x lh malu sngt kn??

Ejam said...

alorrhhh.... dah2 jangan sedih2... jum ejam blanja cake SR... jum..jum... :)

aku HaniAsyira said...

taw xper.. cuba kalau kenal.. mang lari beribu batu ah.. hohoho..

aku HaniAsyira said...

nak!! new york cheese satu.. hehe..

mirmashi said...

bagus laa , sebab hani sedih x lama . hehe . eh, sama. kdg2 lagi selesa mengadu , bercerita bagai kat dalam blog aje . hik3

Azlan Strider said...

hurmm..xpe2,kesedihan tu memang akan dialami oleh semua orang tapi just remember yang there always light at the end of the tunnel..so setiap kesedihan tu pasti akan diganti dengan kegembiraan..hehehe

Regards,
-Strider-

aku HaniAsyira said...

heee~~ hahaha.. ni citer bese2 jer.. tak mendalam sangat.. =)

aku HaniAsyira said...

hee~~ tima kasih sangat singgah.. betul2,, disebalik kesedihan ada kegembiraan.. =)