dewan rakyat

Sunday, March 4, 2012

Wishlist..

Bismillahirrahmanirrahim..

Dah masuk bulan Mac kan.. Baru nak cakap wishlist aku.. Aku tak kira tahun ni aku nak jugak naik..


Dah besor-besor aku letak hah,.. Xtra-large aku kasi... Aku nak naik gajah.. Fullstop.. Jangan bagi idea naik gajah bunyi2 tu.. I want a real elephant k!! Taknak lah jugak gajah liar lak.. Aishh... Pengaruh tv aku ni kan (tom yum goong)... Hahaha.. Okay, aku tak gelak.. INI SERIUS!!!

Kalau tak dapat gajah ini pun boleh..


Kalau yang ini dalam maksud nya yea!! =)

p/s:: aku rasa kedai buku macam berpuaka kat aku.. Asal masuk jer ader suara-suara halus suruh aku beli.. Adusss!!!!

29 comments:

Ros said...

Salam ziarah...

Haruno Hana 하나 said...

naik gajah? teringin nak naik kuda :D

محمد شهريل القنيطري said...

serius sakit punggung n paha nek unta...adei

lisa said...

naik gajah lagi best. boleh peluk. hihihi :D

jap, ape peliknye wishlist hang -_____-'

ciksukaberangan said...

saya teringin nak naik kuda..huhu. moga hajat awak tercapai :)

Domu-kon said...

hajat tu takley yang elok sikit ker? ngan naek gajah tu boleh p korea ke?hehehehe..gurau je.. naiklah cik kak ooii... nanti kiss sikit kat gajah tu.. takpun ltak signatures..hehehe

El-Janna said...

xde benda lain ke nak naik. keh99

Mr.Clive said...

hahahaa...banyak2 binatang,ni jugka yang nak...keh3 :P

aku HaniAsyira said...

salam ziarah jugak =)

aku HaniAsyira said...

penah naik kereta kuda belum kuda lagi..

aku HaniAsyira said...

nak rasalah mcm mana boleh sakit punggung tuh

aku HaniAsyira said...

sebab gajah besar!!!! hahaha.. dah terminat nak naik... tak kira nak jugak..

aku HaniAsyira said...

kuda?? dah naik kete kuda.. time kacih.. selamat doakan sy dapat naik kan.. =)

aku HaniAsyira said...

bukan nak g korea pun misz domu oi!! hehehe.. tulah kalau dapat naik mang nak kiss lah..

aku HaniAsyira said...

sebab benda ni jer tak naik lagi..

aku HaniAsyira said...

sebab.. sebab.. sebab binatang the biggest animal on the land.. so mcm mantap sikit nak naik..

Mr.Clive said...

selamat hari isnin awak! :)

shille yusof said...

jum g thailand :)

محمد شهريل القنيطري said...

cubalah rasa nk cita kat dalca plak..haha

mirmashi said...

eh3 , peliknye wishlist die . kite nak lappy sedirik . haha . xkira , tahun nie mesti dapat lappy sedirik ! XD

c'axoera ヅ said...

apa ke pelik hehehehe takpe...nnti gi zoo naiklah gajah hehe itu pun if org kat zoo tu kasik :D

CekbOlat-bOlat said...

bolat dh berat mcm gajah,nk ringan macam tapir.. eh?

aku HaniAsyira said...

memang hajat dihati lah nak g thailand naik gajah.. jom2!!

aku HaniAsyira said...

hahaha,, insyaallah dpy.. wat guling2 nangis2 macam sy wat dulu2.. lalalala~~

aku HaniAsyira said...

ader sesetengah zoo jer yg boleh.. tp dh tye kawan nak naik kat mana.. heh..

aku HaniAsyira said...

eh2 belum berat sampai gajah lah.. panda xmaw??

Liselle MonCherie said...

Klu la Mammoth x pupus Liselle pasti itu akan jadi wishlist Hani ni heheheh!

aku HaniAsyira said...

hahaha.. maybe kot.. tapi berbulu... eiii.. xmaw2..

mama aryan said...

dah dapat naik gajah? kat kg akak kuala gandah bole kalu nak naik gajah..siap bole mandi dgn gajah lagi..tp akak tak penah la buat lg hehe