dewan rakyat

Thursday, March 29, 2012

Semangat hilang atau kemalasan melampau??

Bismillahirrahmanirrahim..

Uwarghhhhhh.... Sem last yang sangat aku malas... Bila tak ada kelas merungut.. Bila ada kelas malas sangat nak pergi nya.... Aishhh..

Sem ni sem yang paling sikit jam kredit aku amik.. Sah-sah makin lompang lah jadual aku.. (betul ke lompang??).. Itu belum tolak kredit untuk siapkan final year project.. Untuk makluman dengan bangga nya aku umumkan project aku dah siap... Hohoho.. So, memang aku bersuka-ria lagi lah kan...

Masalahnya ialah, kelas aku paling awal start pukul 2 petang pada hari ahad jer yang mcm penuh petang tu.. Hari-hari lain pukul 4 ptg mula dan kelas paling lambat pukul 8 malam.. Itupun hari rabu merangkap ada satu kelas je..  Ini menyebabkan aku tido lambat+ bangun lambat = pemalas yang amat... Belum campur hari yang tak ada kelas langsung.. Sah-sah aku melangut jer tengok tv sambil makan.. Keh..keh..keh..

Sampaikan buku log aku (catitan project aku) pun bercelaru... Data-data tak kemaskini pun padahal banyak gila masa... Dan lagi, final year report aku satu pun aku tak start lagi.. Aduhai!!!

Belum lagi assignment yang aku tak buat.. Adessss...

Aku yang mang malas ataupun semangat aku menghabiskan sisa-sisa akhir sem makin berkurangan?? Hmmm..

Maka dengan ini saya meminta bantuan anda semua silalah campak kat aku sebaldi air bagi aku sedar sikit.. Nak suruh tampar, lempang ker sakit sangat lak kan... Lalalala~~

*sekali lagi entri tak ada makna.. ceitttt...

24 comments:

mimi mimo mimo said...

waduhhh..kita terbelenngu dgn dilema yg sama! dilema la sgttt..hempok pale kt tingkap!
ehekkk...
sy pon final sem..tesis x jln lagi..amaigaddd...
mmg boleh calon pljar cmerlang!

iyka syafika said...

wahhhh....bestnye jdual cm tu..iyka kls kul3 smpai kul6ptg.hang otak...

Edy Fee said...

aku klau takde kuliah mmg dah lama g bercuti

Hanamiko Sakura said...

meh sini saya siram dengan sebaldi air... kih kih kih :)

Yana Libra said...

Blaja rajin2 ye~~ hehe :D

jangan malas2, nanti dah abis blaja menyesal pun tak guna...macam saya ni..huhu~~

Detective Fiqa said...

hahaha :0 relax laa sis.
kalau susah sgt jom jumpa sy kat melaka :P

Teenager Housemaid said...

err..
M for malas?
hehehhe..
berjangkit dengan saya kot..:P

~Sweet Honesty~ said...

jgn mls2 yee..rugi tau..(^_^)

aku HaniAsyira said...

hahaha.. tape mimo.. beselah kan.. bile dok saje je ni.. heee~~

aku HaniAsyira said...

beselah tu iyka.. first year mang pack kan.. penat2

aku HaniAsyira said...

nak pegi bercuti lah..

aku HaniAsyira said...

alamak tak rasa pun.. mcm mana ni??? =)

aku HaniAsyira said...

alalala.. awak pun ok per skrg... time kacih.. dgn boost kan semangat ni.. heee~~

aku HaniAsyira said...

jauh tu!!! ok2.. kite set time nanti eik.. =)

aku HaniAsyira said...

tulah.. ni geram ni.. hee~~.. xdalah... mmg malas pun..

aku HaniAsyira said...

time kacih.. tgh cuba ni.. =)

Liselle MonCherie said...

Aaargh...the laziness invasion!
Don't be like me....I ruined my future because of
my laziness.You're way too cool from being lazy my dear friend!

H.S said...

nak tampar tak leh nanti laptop jadi mangsa.nak simbah air pun tak boleh,laptop juga jadi mangsa.hahahaha

Saya pun sedang diserang penyakit kemalasan juga sekarang ni.next tuesday debat peguam utk media law tapi sekarang skrip untuk saksi tak buat lagi.aduhai~

aku HaniAsyira said...

hahaha.. yahh,, i will try.. keh2

aku HaniAsyira said...

ala.. yeke... try ur best k.. moga semua dipermudahkan.. =)

Aizat Shafiq said...

Sabar ye..biase la tu time study...
Anyway good luck ye... ;)

aku HaniAsyira said...

owh,, thanks a lot coz support.. =)

محمد شهريل القنيطري said...

hehe..ala biar jer,enjoy lah dah kelas cikit..hehe (bukan support malah menghasut bagi bertamabah malas adalah) huahua

aku HaniAsyira said...

aiyoooo,, tak supportive langsung.. ish2