dewan rakyat

Friday, March 23, 2012

Dating with??

Bismillahirrahmanirrahim..

Dah beberapa hari aku tak ada selera makan.. Ini sesuatu yang serius.. Aku hilang selera makan sejak game hari tu.. Aku makan sangat sikit nasi walaupun aku beli lauk yang aku suka.. Jimat nasi kat umah sebab kalau tak aku yang perhabiskan nasi kat umah.. Asal aku je yang abiskan nasi sejuk kalau nak masak nasi baru.. Tapi minggu ni nasi sejuk semua bagi ayam takpun kucing.. Heee~~

Macam mana pun sejak semalam selera makan aku kembali semula.. Oh, yeah!! Pagi-pagi aku masak cucur, aku makan.. Tengahari aku makan nasi.. Dan akhirnya semalam aku makan 3 kali nasi dan sebiji kebab untuk supper malam.. Hohoho.. Hari ni pulak walaupun makan dua kali tapi portion nasi aku amik banyak... Fuhhh,, adakah aku akan di caj oleh housemate aku sebab makan nasi lebih?? Harap-harap tidak..  Disebabkan lauk tak berapa nak ada aku amik nasi banyak.. Aku cakap kat kawan aku,

"Banyakkan nasi kurangkan lauk," Hahaha..

Ini semua disebabkan duit aku banyak habis bayar macam-macam so terpaksa lah kurangkan lauk.. Dan lagi aku rasa wishlist aku naikkan berat mungkin menjadi... Oh,yeah!!! Takpun sebab aku tak sabar tunggu hari esok?? =)

Hari ni jugak aku jadi rajin.. Bangun-bagun kemas pinggan-mangkuk kat dapur.. Masak nasik.. Hangatkan lauk.. Sebelum tu, lepas subuh aku perah kain untuk sidai sebab aku rendam softlan semalaman.. Oh, ya! Umah ni tak ada washing machine so aku menggunakan tangan basuh kain yea.. Masa mandi rajin pulak aku cuci toilet sental daki-daki yang ada.. Kenapa ya aku rajin hari ni?? Siap lipat baju terus lepas angkat.. Selalunya aku lipat malam-malam.. Ni lepas angkat terus lipat... Hmmm,, kenapa ya?? Memang aku sangat excited tunggu esok ke??

Ada apa hari esok?? Esok aku nak pegi dating dengan someone very special.. Not only special but very special.. Dah lama aku tunggu saat ni nak dating dengan dia.. Sangat-sangat menanti hari tu bila datang.. Dan sangat harap salah satu wishlist aku tahun ni jadi jugak esok.. Esok, kita akan ketemu kan.. Mintak2 dirimu sudi berjumpa dengan diriku.. =)

Harap-harap jangan sape2 rasa aku annoying sebab citer nak pergi dating esok.. Tapi aku tak kira aku nak cakap gak!!! Lalalala~~ Wish me luck tomorrow.. Memang memerlukan luck pun.. =)

11 comments:

Liselle MonCherie said...

Wah! Best of Luck!! mwehehehe :D
Who's that lucky guy??

Aiskrim Cokolat said...

wah wah wah ! dating ! report kat mak ! ;P

zera eira said...

wah wah! kem salam cik boyfiee. heee~~

iyka syafika said...

hihihi..jangan xmkn udah la cyg oit..
gud luck ok.

nurul syuhada said...

hehe :) yeye dating ! best la ..

eLLa n aLia said...

ni mesti tengah mood baik ni, trus apettite meningkat.. :)

lisa said...

makan banyak2 pun kene jage. hehe kalau badan mcm hani, makan banyak pun xpe kan, maintain slim je..tak naik naik :)

Mr.Clive said...

wahhhh anak contohlaaa ni!hahah XD niceee laaa....bolehla dpt duit poket lebih bulan ni dari mak ayah kan?kehkehkeh XD

H.S said...

excited nak dating,selera makan pun terus menaik! hahaha :D

tips yang baik untuk mereka yang tak ada selera nak makan macam saya ;ppp

Tapi...tapi..

kita tak ada teman untuk pergi berdating. T.T

Domu-kon said...

rajinnya cik akak kita nie.. meh kemas pinggan mangkuk misz domu boleh?hehehe

dating kena ajak misz domu la.. ketika berdua..mesti ada mahkluk ketiga..huwahuwahuwa

ciksukaberangan said...

hehhehe.. dating dgn wishlist