dewan rakyat

Monday, February 6, 2012

kenduri kawen junior ku... hee~~

Bismillahirrahmanirrahim.....

Tajuk macam apa ntah.. Macam lah tak pernah pergi kenduri kawen kan.. Tapi inilah kenduri kawen pertama kawan aku yang dapat aku pergi.. Yang lain semua buat jauh-jauh takpun masa aku tak cuti.. Lagipun nilah kenduri pertama aku pergi kat resort dan pertama jugak kenduri junior ku yang sebenarnya tua bertahun-tahun dari aku.. Heee~~

Aku pergi dengan senior aku yang sambung master kat u aku jugak dan jugak housemate aku merangkap senior jugaklah kepada kepada junior aku kan.. Ayat berbelit-belit dah aku kasi.. Hohoho.. Kenduri kawen ni kat Kuala Terengganu Golf Resort.. Ni aku kasi tengok junior aku yang cun melecun ni..


So sorry sebab gambar sangat blurr sebab kamera i tak canggih mana dan juga terpaksa berebut dengan ramai orang... Ni aku nak kasi nama si ayu itu... Nama nya Puan Eti Mounissa Mohd Mardzi.. Oh, beliau sudah menukar title cik kepada puan.. Aku bila lagi?? Hik..hik..hik.. (sejak bila aku tukar gelak ni?)

Dan lagi menarik nya kenduri kawen ni ader..


Ader orang kenal tak gambar di atas?? Hahahaha.. Sian ally gambar makanan penuh lam mulut... Sorry sekali lagi sebab dah nama pun snap gambar masa makan..

Si Puan Eti Mounissa ni merangkap adik Ally Iskandar dan kenduri kawen pun buat sekali kan... Merasa aku tengok Ally dekat-dekat..  Nak tengok Ally suap wife dia kek??


Malas aku bagi gambar besor-besor dah... Dah jelas dan nyata kan.. Ni pun punya susah lah aku nak snap.. Punya ramai orang.. Aku berjingkit-jingkit sampai tak terjingkit dah... Ni yang terbaik aku dapat...


Aku kan kata ramai sangat amik... Aku terpaksa zoom okay..

Aku pergi ni dengan ikhlas hati memang nak pergi tengok puan eti kawen.. Abang dia sampingan jer.. Betul aku tak tipu. Gambar snap pun tak bapa banyak dan menjadi so aku simpan je lah eik.. Kepada Puan Eti Mounissa semoga berbahagia disamping suami mu... Jangan luperkan i yea dah kawen... Hee~~

Selamat menempuh alam baru dear!!

p/s:: kene balik awal so tak sempat tangkap gambar dengan pengantin.. Nasiblah tumpang orang kan.. :-(

7 comments:

El-Janna said...

cntik.. bile awk lak nak kawen^^

aku HaniAsyira said...

owh.. perjalanan masih jauh lagi.. hohoho

EZAD AMIR said...

hihi..sweet ar dorg

akuamir said...

wooo,, hang biler lagi haniasyira??ekekeke..

btw,, follow sini,, siler beri tunjuk ajak,,mehehe

Zaza Fakharuldin said...

wah wah wah. junior dah khawin. senior le lgi?

aku HaniAsyira said...

@ezad amir: sweet kan diaorang

@akuamir: woooo.. junior tu tua bertahun2 ok... mang layak sgt kawen... senior ni muda lg kot.. hohoho

@zaza: senior lambat kawen ni... jodoh xsmpai... hee~~

mama aryan said...

wah3..sweetnyer diorg